31.05.2014

Magical World of Wonder

(c) Chand
Witajcie! Na początku chciałam Wam podziękować za wszystkie życzenia imieninowe. Jest mi bardzo miło ;3. Dzisiaj za bardzo nie mam co robić. Jedna przyjaciółka na zielonej szkole (ja jadę w poniedziałek ;3), a druga ma jakieś zajęcia dzisiaj. Będą dopiero po południu. Więc piszę notkę ;3. Obudziłam się rano, no i była kłótnia z bratem o chrupki. Po śniadaniu. Potem otrzymałam życzenia od matki chrzestnej z Warszawy i weszłam na wb po ubraniu się. Dostałam tam mnóstwo życzeń, jeszcze raz dziękuję! ;3. Na wb znalazłam fajnych znajomych, nie to co na MovieStarPlanet. Tam już nie ma tej atmosfery, co była kiedyś. Teraz tam każdy jest chciwy i już nawet nie robi tego, do czego ta gra jest stworzona - filmy, tylko bardzo artystyczne 10 sekundowe filmy które im dają internetową kasę, nazywała się bodajże StarCoins, by potem zrobić swoją postać na plastika, bo tak ubierają się fejmy w owej grze. A admini i modzi nic. Tam już nie obchodzi nikogo talent. Najważniejszy level, ciuchy i fejm. Poza tym blokują bezpodstawnie coraz więcej słów, bo MSP zeszło na sześciolatki. Tak, w mojej szkole 3-klasistki grożą sobie, że usunę cię ze znajomych, jak mi nie dasz prezentu!!! Pff.... Podsumowując: MSP zeszło na psy. Ja niewiele po odejściu z MSP, bo mnie nikt tam nie szanował, założyłam bloga o Winxie, no i dowiedziałam się o wb. I dobrze. Teraz tak siedzę i szukam pewnego brusha. I znaleźć nie mogę. No i tekstur fajnych. Normalnie tak męczę moją wyszukiwarką hasłem GIMP textures, że niedługo mi tu samobójstwo popełni. Albo mi pixel umrze. Zastanawiam się, czy wreszcie dostanę też moje rolki, które mi obiecano. Kocham jazdę na rolkach, ale moje poprzednie zrobiły się za małe. No cóż... Tradycyjnie... Do wakacji 26 dni!!! Jak ja się stęskniłam za nimi ♥. No to ja idę sobie zrobić kakałko, papa.

3 komentarze:

  1. Fakt MovieStarPlanet nie jest już takie jak kiedyś. Zmieniło się bardzo. No to życzę Ci smacznego kakałka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ci nie złożyłam jeszcze życzeń, więc wszystkiego naj. // Bloom_1234

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przepadałam za MovieStarPlanet. Nie ciągnęło mnie do tego, chociaż kiedyś chciałam zostać reżyserką. Raz założyłam konto, żeby zobaczyć to MSP, które miało nawet własną reklamę w TV. Skończyło się po dwóch dniach. Wiało mi tam nudą. Ciuchy zupełnie nie w moim stylu. Przekonałam się, że MSP jest tak naprawdę kolejną grą typu ''wyłudzacz pieniędzy od małych dzieci, które proszą rodziców, żeby kupiły im jakiegoś VIP'a, ponieważ zobaczyły jakieś super ciuszki, których nie ma na standardowym koncie -,-''. Wolę gry offline, co-op lub multiplayer'owe niżeli gry przeglądarkowe. Ja wolę jeździć na deskorolce, a raczej wolałam, ponieważ teraz nie mam za bardzo czasu na jazdę. Życzę ci, abyś w końcu dostała swoje upragnione rolki :3.

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics