29.05.2014

Open your eyes, open your heart...




(c) Chand 
Hej, witajcie. Kolejny sprawdzianik zaliczony. Jeszcze angielski i matma. Jak widzicie, wgrałam nowy szablon, bo tamten mi jakoś szwankował, nagłówek zniknął i nie chciał się pojawić. Teraz piję sobie kakao z ekspresu z pianką ;3. Co do szablonu, jakoś nie mam ochoty robić. Ale obiecuję, że będzie winxowy! Wkuwam angielski i czasowniki nieregularne.... Run, Ran, Run, Sleep, Slept, sell, sold.... Masakraaa xd. Poza tym, dowiedzieliśmy się w klasie, że dochodzi do nas nowy uczeń. Ma taką samą historię, jak ja - zmienia klasę, bo mu dokuczają. Ech... Może kiedyś Wam opiszę. Dzisiaj miała taką fazę z koleżanką w klasie xd. Obie jesteśmy potterheads. I wszędzie rysowałyśmy znak Insygnii Śmierci. Gdzie się dało ;P. Na polskim wpadł pupilek pani, rysował sami-wiecie-jakie rzeczy w zeszycie. Ryczał, bo dostał uwagę. Wracałam dzisiaj z Wiktorią piechotą, przy okazji wpadając w kałużę. Ale kupiłam sobie babeczkę w piekarni i świeżą bagietkę! ;3. Mmmm.... Pani z piekarni jest najlepsza ;3. Lubi mnie i moje koleżanki i czasem daje nam coś za darmo, jakieś drobiazgi, cukierki, lizaki... A na dzień dziecka nam dała po wielkiej babeczce z lukrem! ;3. A no właśnie, dzień dziecka. W ten dzień u mnie na PGE Arenie jest jakiś festyn. Gra Kwiatkowski, więc moja koleżanka musi iść i zdobyć autograf. Udręka dla mnie, ale cała klasa mnie prosi, żebym załatwiła im autograf. No cóż, idę. I może wreszcie dostanę nowe rolki? Fajnie by było. Do wakacji - 28 dni! Ale super!!! ;3. A w poniedziałek jadę na zieloną szkołę. Będzie fazaaaaaaaaaa :p. To ja już kończę, muszę wkuć ten angielski... Sold, slept, given, gave, fallen....

1 komentarz:

  1. Bosh, jak ja pamiętam te pokręcone czasowniki nieregularne... Niedawno miałam z tego powtórkę. I weź przypomnij sobie około ponad 60 czasowników plus ich formy xd. Do tego mieliśmy na to jeden dzień (czyt. ja miałam tylko jeden dzień, ponieważ, jak zwykle nie zostałam dokładnie poinformowana). Ja w mojej klasie jestem jako jedyna potterheads :(. Ale za to mam w klasie dwie Percynators (Percy Jackson) :D.
    Ja na dzień dziecka będę w szkole siedzieć, bo nie mieli kiedy nadawać imienia szkole, tylko akurat na dzień dziecka -,-.
    Pozdrawiam, Chels.

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics