25.05.2014

Syndrom wakacyjny

Layla and Stella Enchantix ANIMATION by ChandSharma
(c) Chand
Nudyy. W tym tygodniu mam 2 sprawdziany z matmy, nie mogę wychodzić, bo mam się uczyć. I tak pewnie znowu 3. Ale przynajmniej zostały 33 dni do wakacji! ^.^. A jeszcze czeka mnie zielona szkoła. Na razie 2 dni, ale w 6 klasie już 3 *-*. Moja klasa jest pozytywnie trzepnięta, więc chyba będziemy się dobrze bawić. No właśnie, 6 klasa... Trochę się jej obawiam. Zwłaszcza testu szóstoklasisty. Matmę zawalę na bank, może w polskim i angielskim mi pójdzie. Z jednej strony, jakoś się nie martwię, bo i tak idę do rejonowego gimnazjum. Dzisiaj dodałam jakąś grafę z Tecną, a może jutro zabiorę się a jakiś szablon. Zmienię temat xd. 14 czerwca spełni się wreszcie moje marzenie, czyli jadę do Paryża. Potem na kolonię zuchową, gdzie będę już harcerką, a potem surfować na Hel. W sierpniu czeka mnie także remont. Już nie wytrzymuję w tym fioletowym pokoiku, ja chcę miętowy *.*! Plus w lipcu mama pozwoliła mi zafarbować końcówki włosów ^^. Myślę nad czarnym albo granatowym. Tadąąą. No to by były moje wakacyjne plany. Jeszcze muszę trochę wytrwać te 33 dni. Moja pozytywnie trzepnięta klasa już dostała syndromu wakacyjnego. Też go chyba dostałam *.*. Na początku roku pani od przyrody nas chwaliła za zachowanie, a teraz na lekcjach to jakaś totalna masakra xd. I tak z dnia na dzień. Ja kończę, papa.

4 komentarze:

  1. Haha, u mnie w klasie też jest xd. Nie bój się 6 klasy, to nic złego ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obawiaj się szóstej klasy. Tylko sprawia wrażenie takiej hym... ważnej, trudnej itp. (nie mogę słowa znaleźć xd), ale naprawdę, to zleci szybko. Nawet się nie obejrzysz i już będziesz w gimnazjum. Sama teraz kończę szóstą klasę i się cieszę, że nie muszę pisać sprawdzianu szóstoklasisty z anglika :D. O, do Paryża się wybierasz :3. Też tam byłam, mam tam rodzinę. Byłam też w Bordeaux. Też będę farbować włosy na wakacjach, tylko że ja pasemka, a ty końcówki :> . Ja farbuję na czerwone *.*. Aktualnie mam doczepiane czerwone pasemka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :3
    http://gracewinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, 6 klasa zleci. A jeszcze szybciej zleci Ci gimnazjum. Wiem co mowie. A 3g to już w ogóle. Końcówki farbujesz *.* ja sobie na feriach zrobiłam ombre :d Zazdroszczę Ci wakacji :d

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics