26.05.2014

Radioactive


.
 

       

Witajcie! Właśnie skończyłam odrabiać matmę ;P. Dziękuję za komentarze do poprzedniego posta, to naprawdę bardzo motywuje : 3. Dzisiaj dzień był nijaki, wszyscy już byli nastawieni na bylebywyjśćjużzeszkoły.  Gorąco jak cholera, a mama kazała mi ubrać dżinsy. Wróciłam mokrzejsza niż po lekcji surfingu w zeszłe lato, kiedy to zgubiłam się z koleżanką na lekcji na środku Zatoki Puckiej i szukano nas pół godziny xd. Trzeba to powtórzyć xd. Tak czy siak, na lekcjach były same zastępstwa, bo jest zielona szkoła klas 6. Nie ma nic zadane z matmy, cuud. Poniedziałek jak to poniedziałek, nie chciało mi się wstać. Przy życiu dziś przytrzymywało mnie tylko Radioactive Imagine Dragons. Stąd też dzisiejszy tytuł. Do wakacji - 32 dni!!! Jak ja już je chcę!   2 miesiące wolności.... Pewnie poza wyjazdami spędzę je z przyjaciółkami. Niestety, teraz będzie o jedną mniej. Dlaczego? Cóż, oskarżyła mnie o coś, czego nie zrobiłam. Jak ufa słowom największej kłamczuchy jaką znam, to proszę. Dziękuję bardzo za taką przyjaźń. Wczoraj mnie wyzywała, tak, że uciekłam z podwórka i się rozryczałam. Powiedziałam to tylko dwóm najbardziej zaufanym mi osobom. Musiałam się komuś wyżalić. No i Wam już nie chcę robić problemu, bo ci, co o 23 są na wb, wiedzą, jaką miałam jedną specyficzną koleżankę. A w dodatku bezczelną. Już nie rozpisuję się na jej temat... Miałam dziś dodać szablon, ale za cholerę mi się nie chcę. Jestem wykończona dzisiejszym dniem. Plus jeszcze jutro czeka mnie karkówka kartkówka z historii. W środę poprawka z matmy na 3, of korz, a w piątek sprawdzian z matmy. A i dzisiaj dzień mamy. Coś przygotowaliście? Jak tak. Wstawię Wam zdjęcie tego w najbliższym czasie ;3. Takie słit tosty w kształcie serduszek. Oby wyszło xd. No to ja spadam je robić, a Wam życzę udanego dnia mamy! No i żebyście się w wakacje nie zgubili na środku Zatoki Puckiej xdd. Avki by Dżoana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkielet Smoka Panda Graphics