27.05.2014

Demons

(c) Ross
Witajcie! Dzisiaj nie miałam pisać posta, jednak się skusiłam. Dżo, Flama i Chand przetłumaczyły odcinki, więc miałam co robić. Napisałam także kolejną cz. opowiadania. Dziś przy życiu podtrzymuję mnie Demons. Też moich kochanych Imagine Dragons. Cały dzień padało, a ja zrobiłam sobie pierwszego w życiu koczka xd. Wyglądał nawet fajnie, nawet jeden chłopak z klasy powiedział, że wyglądam słodko xdd. Oczywiście wiatr rozwiał wszystko. Przynajmniej mama mnie podwiozła do szkoły ;3. Teraz coś graficzę i piszę. Może mi wreszcie wyjdzie coś ładnego? Taa xd. Szukam tekstur, jakby ktoś byłby miły, niech poda linki do jakichś fajnych, ok? ^.^. O, i jeszcze piję kakałko.Ekscytujące. 31 DNI DO WAKACJI. Takie codzienne przypomnienie xd. Jupiiii. Ja chcę je już >.<. Po raz 3 piszę to, ale sorry, po prostu nie mogę się doczekać! ;3. Historia - zaliczona. Jeszcze 2 matmy. Ambicje - soł brak. Spróbuję zachorować xd. Haha xd. O, skończyłam graficzyć, to moje najnowsze dzieło:

                                                         



I jak? ;3.








1 komentarz:

Szkielet Smoka Panda Graphics