30.05.2014

Welcome To Weekend!

(c) Chand
Jupi!! Nareszcie! Zaliczyłam wszystko! Jestem wielka!!! Zaliczyłam matmę i angielski!!! I jeszcze jest weekend! Rano tylko się spóźniłam do szkoły, bo był
korek... W klasie mamy też nowego ucznia. Taki zwykły typowy gamer, a ja myślałam, że może wreszcie jakiś fajny normalny chłopak który nie gra całą noc i dzień w Minecrafta. Pff...  Sami tacy są tylko. Ale na plastyce nic nie robiliśmy, więc z dziewczynami rysowałyśmy karykatury najpopularniejszych ludzi w szkole ;P. Ale był ubaw ;D. Potem zadzwonił dzwonek. Dzwonek do weekendu. Wybiegłam i wracałam tradycyjnie z Wiktorią. Teraz mam 2 dni spokoju. I pakowania. Bo w poniedziałek zielona szkoła! Moja pierwsza w życiu. Ale byłam na biwakach. Będą też podchody. A ja z 10 razy podeszłam harcerzy SAMA. Tak, wiem, chwalę się. I zauważyłam, że piszę codziennie. Blogowanie mnie po prostu wciągnęło. Co do bloga, dopracowałam stronę Grafika. Teraz nie prowadzi ona do mojego tematu z grafą na wb, a po prostu do grafiki mojej. Niedługo dodam też stronę ulubione blogi, czytam czy coś. Zrobiłam też dzisiaj jakieś avki, wstawiłam tutaj. Najgorzej było je ustawić, tak się przy tym zezłościłam... Ale uspokoiła mnie biała czekolada ;3. Teraz mogę sobie już zapomnieć o czasownikach i polach. Ale ulga. To ja już kończę, pa! O, i bym zapomniała... Jutro mam imieniny! ;3. DO WAKACJI 27 DNI!

3 komentarze:

  1. Gratuluję zaliczonych przedmiotów :D!
    Ja jeszcze muszę dodatkową lekturę zaliczyć na polskim, ale muszę czekać na termin.
    U ciebie chłopacy grają w minecrafta, a u mnie wszyscy w FIFE i GTA '-.- . Chętnie bym zobaczyła te karykatury :D. Skoro masz jutro imieniny, to życzę ci wszystkiego dobrego :3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj! Też bym chciała zobaczyć te karykatury xd. Gratki z powodu zaliczeń, ja z matmą nie wyrabiam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z powodu zaliczonych przedmiotów! Wszystkiego najlepszego, bo jutro jak wspominałaś masz imieniny ;3.

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics