28.05.2014

Odpał roku :D



Witajcie w dzisiejszym, deszczowym dniu! Miałam dzisiaj na 10, jedna matma zaliczona, jeszcze jedna. AMBICJE - SOŁ BRAK. I zagadała do mnie najpopularniejsza dziewczyna w szkole : D. Jaka podjaraaa ;P. Poza tym był dzisiaj niezły odpał. Muszę Wam to opisać! Tak więc, po 1 lekcji, matematyce, był polski. Z zastępstwem, o tym zaraz. I była długa przerwa. Ja sobie siedzę, czytam HP, koło mnie dziewczyny z klasy siedzą i o czymś tam gadają, a tu przybiega Weronika i krzyczy, że chłopcy wrzucili jej piłeczkę tenisową do pisuaru! Haha xd. I mówi do mnie, żebym odłożyła moją Czarę Ognia i pomogła mi obmyślić zemstę razem z pewną Olą. Ola wykradła Maćkowi jego wodę i dała Weronice. Poszłyśmy do łazienki i wlałyśmy do niej mydło! XDDD. Gdyby później nie zobaczył, że się pieni, mógłby to wypić XD. Na zastępstwie mieliśmy z pewną panią, która tylko przeglądała Allegro na kompie. Ja czytałam HP, reszta rzucała papierkami, wrzeszczała, chodziła po klasie, a pani "prowadziła lekcję". Potem był wykańczający W-F, a potem chłopcy wlali dziewczynom mleko do szafek -_-. A potem przyra. Ale to mydło to był po prostu ODPAŁ ROKU. Nigdy tego nie zapomnę! ;P. Codzienne przypomnienie: DO WAKACJI 30 DNI! Sygnatura by Akali.

1 komentarz:

  1. Hah, też się podniecam tym, że niedługo wakacje. Mam dość szkoły. Szczególnie mojej głupiej klasy.. Choć wychowawczyni jest spoko.
    Też muszę zaliczyć z matmy.. No i z polaka, ale tylko jedno. Walczę o czwórę ;D.
    U nas nigdy pani nie przeglądała Allegro tylko w Google pisała "buty za 100 zł". Na przerwach była beka. Też sobie siedziała, a moja klasa gadała. Kazała napisać temat, a my nie wiedzieliśmy jaki xd.

    Pozdrawiam ;3
    Adel.

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics