6.06.2014

Like a Star


(c) Chand
Rysowanie mi wyszło. Pani od plastyki mnie pochwaliła za piękne kiwi ze światłocieniem ;3. Wstawię je później. A no i jeszcze dostałam fazę na obrażanie chłopaka mojej przyjaciółki. A właściwie docinanie mu, ponieważ ponoć on każdej napotkanej dziewczynie wyznaje miłość. Pff... I nie mogę w to uwierzyć... ZA TYDZIEŃ JADĘ DO PARYŻA!!! Przywiozę Wam tonę zdjęć ;3. Moje marzenie się spełnia < 3. Nie wierzę... <3. Ojojoj, za bardzo się chwalę. Zmienię temat... Znalazłam super szablon w internecie no i nie mogłam mu się oprzeć. Był boski! Tamten może kiedyś jeszcze wróci... Po lekcjach przyszła moja przyjaciółka, gadała jak zawsze, o swoim chłopaku. Nienawidzę tego, więc zawsze zmieniam temat. Wypróbowałam moje nowe rolki no i oczywiście nie obiegło się bez gleby. Moje biedne kolano >.<. Plus reaktywowałam winx-club24, mój stary winxowy blog. Chyba się cieszycie? Cały dzień robiłam szablon. I jeszcze się teraz uczę robić wysuwane elementy. Juhuu. Znajomy taty naprawił mój aparat, więc mogę teraz wstawiać tu fotki. Może otworzę własny dział z tym? Zastanowię się. Myślałam też nad rysunkami. I dzięki Wam za wszystkie komentarze, szczególnie Adel i Chelsy, są naprawdę motywujące do dalszej pracy, dziękuję Wam, kochane <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkielet Smoka Panda Graphics