27.06.2014

I AM FREE!

(c) Dżoana
Jestem wolna! NARESZCIE WAKACJE!!! NARESZCIE!!! Zabiorę się teraz za wakacyjny szablon na Winxowy Pył, mój winxowy blog. A no tak, byłam w Paryżu. Pominę to, że przeszliśmy 1 dnia ponad 6 km, na serio, pominę. Byliśmy na Wieży Eiffla, w Notre Dame, w Luwrze, Sacre-Coeur, przy Łuku Tryumfalnym, na Polach Elizejskich. Niedługo wstawię zdjęcia. O, obaliłam ten fakt, że Mona Lisa się na ciebie z każdego punktu gapi. Na mnie się nie gapiła, bo ludzie zasłaniali xD. Tak to skończyłam dziś 5 klasę, teraz przede mną 6. Bać się, czy nie? Mam świadectwo z paskiem, 5 i 6 same, tylko z tej nieszczęsnej matmy piękne słowo dostateczny. Nigdy, przenigdy nie będę studiować matmy. Never. 1 lipca jadę na kolonię zuchową, po niej będę już harcerką. Zostałam specjalnie w gromadzie, by pomagać biednej druhnie, której jedna zuchenka nie lubiła, i wciąż była dla niej okropna. Na szczęście odeszła. A teraz doszła nowa przyboczna, więc moja kochana druhna sobie poradzi. Mam nadzieję. Mój mundur już jest cały kolorowy od odznak i sprawności. Juhuu. Ale dzisiaj wgl wtopa była, spóźniłam się na zakończenie roku, nagrodę za świadectwo wyróżnieniem dostałam od koleżanki. Świadectwa były już w klasie, bo do naszej szkoły chodzi ok. 1200 dzieci, i trochę trudno by było inaczej rozdawać. Teraz mam tu takie 2 ikonki:

 

3 komentarze:

  1. To gratuluję świadectwa z paskiem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA. Gratuluję.
    http://diarylunaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics