9.06.2014

And live your life....



(c) Ross
Witajcie! Jak Wam mija poniedziałek? ;3. Mi jako tako, jest strasznie gorąco. No i mam wzorowe na konieeec! ;3. Jestem z siebie dumna. No i całej klasie obiecałam breloczki z Paryża xd. Brat chory, muszę z nim siedzieć. Dziękuję ostatnio za komentarze anonimka, przynajmniej wiem, że kilka osób mnie czyta. Musiałam zmienić szablon z pewnych powodów i on już zostanie, przynajmniej do sierpnia. W stronie "ulubione blogi" znajdziecie stronę, z której pobrałam ten szablon. A tak to przygotowałam dzisiaj dla Was kilka ikonek/avatarków. Szkoda, że nie mogę mieć photoshopa. Muszę nacieszyć się programem GIMP. A dlaczego nie mogę? Rodzice. Tata nie ma własnego laptopa i często wchodzi na mój i mamy. A on wie, że PS jest płatny. Ciężko mi by było mu wytłumaczyć, że znalazłam darmowego (tak, tego od Chand). Dziś też wyszedł 1 odcinek 6 serii po polsku. OMG, Way Of Sirenix PL to istna masakra! Co to ma być?! Okropny głos, złe tłumaczenie. Nie wiedziałam, że w polskim studiu są aż tak leniwi, żeby nie przetłumaczyć kluczowych słów - Way Of Sirenix - Droga do Sirenixu, Siła Sirenix, nwm, ale nie po angielsku! Nie, nie przetłumaczyli ich, dla tych, co nie wiedzą. Kobieta, która to śpiewa, kluczowe słowa zaśpiewała po prostu po angielsku! Absurd! Już się boję piosenki Bloomixu... Stella ma nowy dubbing. Taki sobie, przyznam szczerze. Krystyna była zawsze najlepsza <3. A no tak, no to oto ikonki/avatary z ramkami Chand:




8 komentarzy:

  1. Piękne! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś o " Flora to flora". Masakra ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flora to Flora? Nie gadaj :O. No tak, zapomniałam xd.

      Usuń
    2. Tak jest według tłumaczenia z Angielskiej wersji. "The flower is Flora" czyli "Flora to Flora" chyba, ze się mylę.

      Usuń
    3. Flora to bardziej już oznacza natura. "Flora to natura...." nawet by pasowało, ale nie byłoby rymu....

      Usuń
  3. Gratulacje, Justa wzorca! Wow, Paryż... piękne miejsce. Mi też daj breloczka (mentalnie) xDDD. A teraz tak poważnie to piękny blog, miło mi się czyta, really.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3. *Daje mentalnie breloczek* XD.

      Usuń
  4. Zgadzam się co do odcinka. Ikonki fajne, najlepsza Bloom.

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics