7.09.2014

More like me, less like you



Wzięło mnie na anime, sygna by Ain < 3.
Witajcie kochani! Jesień już niedługo. Dzisiaj byłam u przyjaciółki na nocowaniu, no i w nocy nie mogłam napisać. Ostatnio wzięło mnie na anime. A mianowicie na Code Geass i Another. Pierwszy tydzień szkoły jakoś z anime jest znośny. Jednak jeszcze otaku nazwać się nie mogę. Nie wiem czemu, mi się okropnie spodobało. Poza tym mam masę lekcji, odrabiam z trudem wszystko. A w piątek pobiłam się jeszcze z imbecylem z mojej klasy. Skończyło się na jego przyborach szkolnych w śmietniku : 3. Dziś miałam wgl iść na Rosja-Bułgaria, ale tata nie zdążył wykupić biletów...  Ale jestem dumna z naszej reprezentacji, wyszliśmy z grupy : D. Kiedy ostatnio wygraliśmy, mój tata miał 4 latka xD. Poza tym mam tu trochę grafiki, 3 nagłówki, 2 szablony.
Nagłówki:

LINK

LINK
Szablony:

Template 2 by Rock Monster by YouStee
Pobierz
Template by Rock Monster by YouStee
Pobierz


Jakbyście pobierali szaby albo brali nagłówki, napiszcie w komentarzu. Papatki ;*.


4 komentarze:

  1. Piękne szaby! Niestety, nie mam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie! Wykorzystam może szaba pierwszego na bloga. Boskie kolory, super nagłówek. Nagłówki też mi się podobają. Najbardziej ten 2. W pierwszym coś mi nie pasuje napis.

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics