1.09.2014

Autumn!


Tak, lekko opóźniam rozdział 3 Winx In Hogwart, wybaczcie, nie mam zbyt weny... A tak poza tym mamy już prawie jesień! Kocham tę porę roku. Jest taka magiczna. Jest super atmosfera. Dziś rozpoczął się rok szkolny, a ja nawet zadowolona, pomijając fakt, że rozpiął mi się guzik koszuli i widać mi było stanik. Ale nie wchodźmy w szczegóły xD. Siedzę z Wiktorią, moją najlepszą kumpelą z klasy. Mam już nowe meble w domu, no i jest git. Ale coś się musi ze mną dziać, bo wczoraj jak podpisywałam zeszyty, to chciałam jeszcze podpisać zeszyt od W-Fu XD. Plan lekcji mam ekstra, w czwartki kończę o 11.25! Tylko obawiam się co do sprawdzianu szóstoklasisty. Nie wiem, czemu, po prostu się go boję... Ja już kończę. Niedługo napiszę 3 rozdział, jak matematyczka, nazwana dziś Severusem Snapem (w poprzednich latach: Behemoth, Brud, Samara Morgan), oszczędzi nas w pracach domowych. Papatki!

1 komentarz:

  1. Pięknie :) Nowy rok się rozpoczął więc trzeba się uczyć. ^^
    Czekam na nową notkę ^^

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics