2.11.2014

Jesienne Myśli

ROMIONEEEEEEEEE <3 [Tumblr]


Witam wszystkich! Jak widzicie, zawitał tu nowy szablon, w zakładce "szablon" jest link do Impressole, bloga graficznego Anusi, z którego go mam. Oczywiście zgadnijcie, czemu go pobrałam? Bo jest Romione, najcudowniejsze cudo cudnych cudów. Kochaaam ich. I wpadłam w tym tygodniu na genialny pomysł. Założę własną szabloniarnię, a co. Będzie się nazywać "Jesienne Myśli" ponieważ kocham jesień, trochę mniej niż zimę, ale kocham. Na razie robię szablon, na którego w ogóle nie mam pomysłów. Coś tam skombinowałam, ale wcale mi się nie podoba efekt. Chyba skasuję i zacznę robić od nowa. Oczywiście, jakby ktoś byłby zainteresowany naborem do JM, niech piszę w komentarzu, lub na WB, jeśli jest. A tak to cały tydzień byłam chora i nie mam na nic ochoty. Chyba Jesiennych Myśli doczekacie się dopiero we wiosnę : DDD. Idę do przyjaciółki, papapap.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkielet Smoka Panda Graphics