20.07.2014

Magia Lata

(c) Ross
Witajcie! Jak Wam mijają wakacje? Mi świetnie. Właśnie wróciłam z działki mojej cioci, rozwaliłam laptopa mojego, urzęduję na laptopie mamy, byłam na koloniach, za 3 tyg. remont. Wgrałam też nowy szablon z Terrible Crash, strasznie mi się spodobał. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu. Pomęczyłam się trochę z nim. Teraz jestem samiutka przez tydzień, bo przyjaciółki na wyjazdach. I jestem odcięta od GIMPA, dopóki nie naprawią mojego lapka. Nie wiadomo też, czy w ogóle dane się zapiszą, w najgorszym razie znów muszę pobierać GIMPA, te wszystkie brushe, tekstury... Masakra. Wczoraj też znalazłam 3 bloki rysunkowe, w których opisywałam... Przygody Winx w Hogwarcie xD. Nie zmusicie mnie, bym to opublikowała xD. Na wb jest teraz konkurs graficzny. Z wiadomych już powodów nie mogę brać w nim udziału... I tak nie wiem, czy bym wygrała. O, moi rodzice teraz wybierają kolory do kuchni... Ja mam już do pokoju wybrane przez siebie kolory miętowy-szary-biały. I nowe meble. Yaay. A wieczorem jadę na Gdańsk Dźwiga Muzę. Moja mama chce, bym koniecznie posłuchała chociaż raz w życiu HEY. Może być fajny ten zespół, nigdy nie słyszałam (Guns forever!). Kurde, jak ja tęsknię za graficzeniem.... Nie graficzyłam już od 3 tygodni. Ratunku :(. Ech, ja już kończę, 1 sezon Winx mnie uspokoi. On to był magiczny... A teraz jakieś latające masła w 7 sezonie... xD. Pa :).

1 komentarz:

  1. Też kocham Gunsów ;P. HEY jest dość fajny. A mi się tam Butterflyix podoba. To jest nazwa. Szablon świetny, pozdro!

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics