17.03.2014

INFO,INFO, TADADAAAM.....

Hej, wszystkie moje opowiadania się opóźnią. Mam tyle nauki, że chyba już bym wolała pójść na koncert chwasta/1D/Biebera, niż otworzyć jeszcze raz podręcznik od matmy .__________.  Mam w dodatku zaległości, bo w piątek i cały weekend byłam w Warszawie. Kuzynka nauczyła mnie rysować, yay. Może jak zechcę mi się ruszyć Szanowne Cztery Litery, to niektóre tu wstawię. Bloga nie zawieszam, po prostu rzadziej będę pisać. Za kilka dni zrecenzuję 5 sezon. Teraz muszę ćwiczyć dykcję itd., bo dostałam rolę prowadzącej w szkolnym przedstawieniu na Dzień Ziemi, yaay x2. Przynajmniej nie muszę wkuwać roli, tylko czytać przydzieloną mi linijkę scenariusza.


taką Tecnę to ja rozumiem!!! XD





1 komentarz:

  1. Życzę Ci powodzenia z matematyka ! ;D
    I napewno wystąpisz świetne ! ;D
    Trzymam kciuki <3
    I czekam z niecierpliwością na Twoje rysunki <3
    Jeszcze raz powodzenia !
    ( czy nie dodaje za dużo emotek ?? ) ;)

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Panda Graphics